Hur träffade vi?

Som jag har sagt så ska jag skriva lite om hur jag och min kille träffdes.


Våra föräldrar har vart vänner sedan jag var ett litet barn, de har umgåtts och sånt, vart på besök hos varann, men aldrig hade jag gått med, och det hade inte min kille heller. Men så en kväll bad mina föräldrar mig följa med, jag var omkring 13 år gammal då, hade haft en kille sedan 3 månader tillbaka och ville helst av allt egentligen stannat hos min kille, men nej, så blev det inte. Vi gick till dem och där stod han, stilig och med sitt vackra leende presenterade hans sig för mig, och jag mig till honom. Så gick vi in på hans rum och började praata, och jag märkte allt mer att detta var en start på en mycket fin vänskap! Några dagar efter att vi hade träffats för första gången så ringde han mig och frågade ifall jag ville hänga med ut, vilket jag ville, jag ville egentligen inte erkänn det för mig själv, men jag visste att jag skulle börja få känslor för honom, även fast jag hade kille. Vi började umgås allt mer, och så en dag när jag hade gjort slut med min kille, så ringde han och ville att jag skulle komma ut, vilket jag gjorde. Han frågade vad som hade hänt och jag berättade, han stöttade mig så otroligt mycket under den tiden! Dagarna gick och vi umgicks allt mer och mer, och jag började få känslor för honom, men vågade inte säga något, för jag visste att han inte hade samma känslor för mig, eller aa det var vad jag trodde. Den 24/11-06 ringde han mig återigen och ville att jag skulle komma hem till honom, och det gjorde jag. Jag var då 14 år gammal och han var 20. Vi umgicks och precis innan jag skulle gå lutar han sig fram och kysser mig, efter den kyssen frågade han ifall jag skulle kunna tänka mig att vara tillsammans med honom, självklart svarade jag!  Vi blev allt tajtare och på vår 2-års dag (den 24/11-08) gick han ner på knä och friade till mig, och gissa vad? Jag svarade ja! :) Då var jag 16 och han 22 :)
Nu är jag 17 år gammal och han är 23 :)

Nu vet ni hur min kille och jag träffades, och att vi snart firar 3 år som ett par, och det finaste av allt, vi väntar vårt kärleksbarn tillsammans! :)

Kommentarer
Postat av: Liw

Hallå:)



Jo allt är bra med oss:)

Hur är det med er?

kram kram

2009-08-22 @ 15:49:49
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: stina

om du inte gör det ikväll kan du ju göra det ngn annan dag :)

jag tycker det är skönt med inte för mkt håltimmar, för då blir det bara en massa väntanden och sånt i onödan :(

2009-08-22 @ 16:29:16
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Postat av: Naima

Aaa, så fiint :)

Först jag ba 14 och 20 det låter mycket med sen när man säger nu 17 år och han 23 så låter det in alls mycket haha ;)

Jag vill så gärna hitta den rätta också haha



Satt faktist och tänkte på dig idag och jag ba ; Det var länge sen med henne undrar hur hon mår

Haha det fint med mig , sj ?

2009-08-22 @ 16:51:32
URL: http://naaimas.blogg.se/
Postat av: Madeleine

gud va gulligt^^

ni verkar vara ett väldigt bra par(:

önskar er all lycka

2009-08-22 @ 17:16:06
Postat av: Graavid på 17 år

Hihih tack så mycket Madeleine :) Hoppas allt är bra med dig? :)

2009-08-22 @ 17:28:21
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/
Postat av: Naima

Haha okej ;)

Haft en bra dag ?

2009-08-22 @ 17:56:28
URL: http://naaimas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Så underbart när en vänskap växer och blir till äkta kärlek! :)

2009-08-23 @ 15:08:38
URL: http://essesset.blogg.se/
Postat av: linnea

Vad fint:D jättefin berättelse om hur ni blev förälskade i varann

2009-08-24 @ 23:19:17
URL: http://myydiary.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh vilken fin historia ni har tillsammans vännen:) vilket sammanträffande att ni träffades i överhuvudtaget:)

Går allting bra i skolan och så?

Hihi minns själv när jag skulle försöka gå skolan dom första veckorna. Huvva slutade med att jag bestämde mig för att hoppa av skolan då dom sade att jag skulle vara tvungen att gå om pga för mycket frånvaro. Var absolut ingenting jag kände för just då så jag började folkhögskola och 4 månader senare kom sonen:)

Kramar

2009-08-25 @ 00:37:13
URL: http://shiningdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0