Home alone.

Älsk har åkt till sina föräldrar för att hans pappa behövers hjälp omrking deras hus, så nu sitter jag helt ensam, har satt min data i knät och satt mig ute på våran balkong, vädret är helt härligt, och det gäller att njuta av det medans man kan.

Jag börjar i skolan den 19 augusti igen, i andra ring blir det då, samhällsprogramet är något jag alltid vart intereserad av och jag är riktigt glad att jag vald det abolsut rätta programet för mig! Men hur blir det nu när jag får barn? Jo, jag kommer att fortsätta att gå i skolan men också vara hemma och studera, sen när jag känner att jag inte längre orkar med det, så kommer jag att studera hemma mest. Jag kommer inte börjar i tredje ring utan vara mamma ledig då, för att vara hemma med min skatt (=

Vi hade tänkt att börja titta på lite bilbarnstolar, är det någon där ute som har något tips på säkra barnstolar, hör gärna av er då! :)


Kram (=

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Skolan kan man ta igen så det var ett klokt beslut:)



Svar: Jodå det är bara bra med mig:)



/E

2009-08-08 @ 13:38:24
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: nadja

Hejsan, när är du beräknad till?

2009-08-08 @ 23:10:43
URL: http://nadjathelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0