Hello!

Opps, nu råkade jag sova lite mer än vad jag hade planerat, hihi det blir ju så ibland (A)
Inatt fick jag iallafall sova ut ordentligt, ingen musik ingeting, bara fridfull sömn! Så nu är jag på riktigt bra humör. (=

Idag ska jag ut och träffa en vän som jag inte har träffat på en evighet känns det som, så det ska bli skönt att träffa henne och få prata ut, kanske t.o.m talar om för henne att jag väntar barn... :)

Vad ska ni kära människor göra idag?

Älsk börjar jobba igen på måndag, så då blir det ensama morgonar som gäller för mig :( Och eftersom han börjar jobba då så har han en överraskning till mig imorgon kväll, längtar dit :)


Nej nu ska jag få i mig lite mat innan min blodsocker nivå sjunker, då blir det inte kul :)


Have a nice day, så hörs vi snart igen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey! :)

Jag har nu en tävling i samarbete med Misterbling där du kan vinna

6st par bamboo örhängen i olika färger.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-1.html



Vad gärna med.. =)

Kram

2009-08-08 @ 12:26:49
Postat av: Mamma till juvelen Ajdin

Sv: Är du och din pojkvän beredda att ta det stora ansvaret tycker jag att ni inte ska låta någon påverka ert beslut. Barn är det underbaraste som livet har att erbjuda oss :) Jag har redan skrivit till dig att du ska försöka att inte ta åt dig allt som folk säger. Folk har alltid något negativt att säga.. varför ska man lyssna på dem och vara ledsen pga deras åsikter.

Jag ser väldigt ung ut.. folk tror att jag är 17 fast jag är 21.. och när jag var gravid tittade folk snett på mig men detta kunde inte påverka mig.. jag var överlycklig över att jag bar på mitt och Älsklings barn och jag visade det till alla. Jag bryr mig inte om folk tycker att det är rätt eller fel.. det viktigaste är vad jag tycker och känner... och nu i ditt fall då vad du tycker och känner.

Kramar

2009-08-08 @ 12:32:36
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0