Hello.

Nu har jag bänkat mig framför bloggen igen, även fast jag inte ahr någon lust att göra något, hemskt är det att vara sjuk! =( Hela dagen ahr jag bara latat mig framför min tv och kollat igenom lite program, sen har älsk vart så snäll och kokat soppa till mig, så nu sitter jag och bränner tungan av mig, haha! Vi har haft väldigt fint väder idag, vilket är lite synd för jag orkade inte vara ute =( Usch då! Som jag tidigare har berättat är min kusin väldigt emot min graviditet, vilket har gjort att hon har slutat ha kontakt med mig.. Att hon gör så kan jag inte förstå, men jag hoppas att det blir bättre när hon ser att jag kommer att klara av detta, jag vill klara av detta (=



Vad har ni haft för er idag, och vad håller ni på med nu?


Kram! (=

Kommentarer
Postat av: stina

men var det inget snack alls om hur ni skulle göra, eller föll det sig bara naturligt? med tanke på din ringa ålder menar jag,



är det ingen i din klass som vet om det?

2009-08-11 @ 21:40:47
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Postat av: e l i n l e i j o n - gratis bloggdesigner

kan du inte lägga in bilder på maagen =)

2009-08-11 @ 22:21:42
URL: http://elinlion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0