Hejsan! :)

Ja, som ni ser på mitt blogg namn, så är jag alltså gravid med mitt första barn, vilket jag är väldigt lycklig över.
Hur gammal är jag?
Jo jag är 17 år gammal och bor en liten bit från Göteborg, i min blogg kommer jag dagligen uppdatera om mina känslor och allt som händer omkring mig.
Jag bor tillsammans med min fästman som är far till barnet.

Jag vill helst vara anonym under tiden jag bloggar, för jag vill inte blir angripen på gatan av någon människa som inte gillar mig och min blogg, jag hoppas att ni uppskattar detta :)

Jag är i vecka 9

Bilder på min mage kanske kommer senare, just nu syns den inte så himla mycket :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

17 år och gravid, hahaha jävla tönt white trash. Gör abort din dumma jävel

2009-08-03 @ 10:16:26
Postat av: :)

jag tycker det är intressant att följa din blogg,se hur det går :-)

2009-08-03 @ 11:53:08
Postat av: Graavid på 17 år

Svar till ":)":



Tack så mycket, det glädjer mig att få så snälla komentarer! :)

2009-08-03 @ 11:53:59
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/
Postat av: Lisa

Grattis till din graviditet, hoppas allt kommer gå bra. =0)



Ser att du pratat med Tess, hon är en supergo tjej. Har dock aldrig träffat henne, men pratat mycket på msn, m.m. =0D



Kram!

2009-08-04 @ 12:11:08
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Nadja

Sv: Tack så mycket! Allt bra? Kram :)

2009-08-17 @ 19:28:44
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0