Hejsan! :)...

... nu har jag kollat klart på Våra Bästa År, och medans jag gjorde det åt jag som vanligt en sen frukost :)
Har ni alla haft en bra start på dagen? :)

Jag måste medge att jag blev orolig när Belle fick kramper, vill inte att det ska hända mig riktigt, det såg väldigt hemskt ut! =(

Så, vad har ni alla för planer idag? :)

Själv ska jag och älsk in till Göteborg och boka tid hos mvc, ska bli spännande med ett första besök, kanske redan då kan vi boka tid för vårt första ultraljud, och ultraljudet är något jag längtar efter så himla mycket!
Tänk att få se sitt barn för första gången, ohh så mysigt! :)

Nej, nu ska jag leta kläder =)

Hörs sen! :)

Kommentarer
Postat av: Ida - Mamma till ängeln Eveline

Ja Göteborg är helt okej men,vill inte direkt bo här hela mitt liv.. Jag vill flytta till nåt mindre om ett par år o bilda familj o ha ett stort hus med en trädgård som alla barn kan leka i :) Men allt får ta sin lilla tid :) Var eran bebbe planerad? :)

2009-08-06 @ 12:27:04
URL: http://angelmommy.blogg.se/
Postat av: Ida - Mamma till ängeln Eveline

Okej! Våran bebbe va inte heller planerad,jag blev gravid med minipiller faktiskt. Och jag tycker att får man den gåvan att bli förälder så tycker jag att man ska köra på och skita i alla andras åsikter! Har du berättat för dina vänner än eller? Jag hejar på dig iallafall! :)

2009-08-06 @ 12:57:14
URL: http://angelmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0