Hej.

Hejsan, medans min flickvän är och lagar mat nu, så passar jag på att skriva lite om mig själv.
Jag heter Dennis och är alltså bloggerskan fästman, arbetar som hon säkert har nämnt med ekonomin.
Hur träffades vi? Jo våra föräldrar är nära vänner sedan en lång till tillbaka och på så sätt lärde vi känna varandra.
Jag hade redan från början små känslor för henne, men hon hade en annan kille på den tiden så jag trodde hoppet var ute för att det skulle bli något mellan mig och henne, snacka om att jag hade fel! Hon gjorde slut med sin kille och vi började umgås allt mer och till slut blev vi tillsammans. Hehe. Efter att vi hade vart tillsammans i ca 1 år friade jag till henne i smyg, ingen av våra föräldrar visste. Och hon tackade ja. Vilken tur =) Och nu är det som det är :)
 

Ni är välkomna att adda hennes och min  gemensama msn som är bara för bloggare som vill chatta med oss, våra riktiga msn:er kmr vi dock inte ge ut :)

Bloggmsn får ni fårga efter :)

Tack för mig! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är eran bloggmsn? :)

2009-08-09 @ 21:07:33
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

hur gammal är du da?

2009-08-20 @ 21:22:18
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0