Heejsan!

Vaknade för en stund sen av att älsklingen stod och gjorde lite sen frukost, hihi jag älskar att vakna lite senare än honom, för då väckas jag oftast av en kyss, vilket jag älskar :)
Hur har eran dag startat? :)
Gick igenom lite komentarer när jag kom fram till denna:

Postat av:

17 år och gravid, hahaha jävla tönt white trash. Gör abort din dumma jävel

2009-08-03 @ 10:16:26

Varför skriva som anonym och säga så sårande saker till mig? Jag har gjort mitt val och jag vill behålla mitt barn, tror du att bara för att du ber mig att göra abort att jag kommer att göra det? Nej, det kommer jag verkligen inte göra, har gjort mitt val och om du inte tycker om det behöver du inte följa min blogg.  :)

Iallafall, i nästa inlägg kommer jag att skriva lite om hur man berättar för sina föräldrar att man är gravid, alla känslor och reaktioner :)

Ha det bra så länge! :)

Kommentarer
Postat av: emma

tack så mkt =)

2009-08-03 @ 12:01:45
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt bra då? =)

2009-08-03 @ 12:03:04
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0