Hård Start!

God Dag alla, hoppas ni alla har det bra i solen, jätte fint väder här ^^
Snacka om att min klass inte fått nåfon riktigt mjukstart inte, de har redan berättat prov datum och inlämningsdatum, jaha tänkte jag, blir lite stressigt, och det vill jag ju inte bli, med tanken på att stress inte är bra för mitt barn, men å andra sidan, så vet ju inte någon om det ^^ Nu ska jag gå till köket och koko ihop en kopp te, och göra någon macka, sedan ska jag fortsätta kika runt på allas bloggar! :)



Dagens fråga: Hur skulle du berätta för din klass att du är gravid, och hur tror du de skulle reagera?


Kommentarer
Postat av: Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

Jag fick ju mercedes när ja va

17 och ja gick i ettan då, jag berättade för mina närmaste vänner i klassen och sen spreds det rätt fort haha. så jag behövde inte säga till någon mer. =)

Går du gymnasiet nu eller?

2009-08-20 @ 17:47:47
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: stina

jag skulle nog berätta det för de närmaste och kanske till någon lärare? fast sen sprids det nog ganska fort, för det kommer ju synas.

2009-08-20 @ 20:54:09
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Postat av: Gravid vid 17

Jag kom till skolan med en tröja som visade kulan tydligt. Då behövde jag inte berätta utan det såg det direkt.



För mig kändes det mycket lättare. Eftrsom att folk tänker så olika och tycker så olika.

Men det gick jätte bra, jag var orolig i onödan.

2009-08-21 @ 14:39:31
URL: http://gravidung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0