Guten Morgen! :)

God Morgon allihop, hoppas ni har fått er en riktig god natts sömn, det har jag iallafall ^^

Eller aa tills jag läste en av komentarerna.


Varför tror Du som komenterat att jag ljuger om min graviditet, för att jag inte vill lägga in bilder på mig själv eller? För att jag tycker att det känns obehagligt att ta kort på min mage, jag menar jag har ju redan lagt ut en bild på min mage ingen annans, jag kommer lägga upp fler bilder med tiden som går, med eller utan tröja det får vi se, vill ju inte känna mig obehaglig bara för att jag bloggar! Och tror du att jag helt seriöst skulle orka hitta på att jag är gravid, tror jag inte skulle ha bättre saker för mig än att skriva om något som inte händer mig? Min graviditet är sann, vare sig du tror på det eller inte, jag blir bara så upprörd när du säger att jag är fejk, för det är jag inte det kan jag lova er, vill bara vara anonym för att det känns mest rätt för mig, och det som känns mest rätt för mig, det är också det som känns mest behagligt... Jag hoppas ni respekterar att jag lägger ut vilka bilder jag vill på mig själv. Och just ja på tal om bilder, när min skatt har kommit till jorden, så kommer jag självklart dela med mig av bilder på mitt barn, så mitt barn kommer ni ju iallafall få se ^^


Förlåt för ett sånt negativt inlägg, men jag var bara tvungen att få skriva ut det. (=
17 augusti idag, skolan börjar om 2 dagar.. och det känns som om jag har glömt något viktigt jag måste göra idag, jag kommer bara inte på vad :)


Sköt om er sålänge!



Kommentarer
Postat av: ilu&soh

tackar:)

2009-08-17 @ 10:50:22
URL: http://tuffafjantar.blogg.se/
Postat av: stina

skit i vad andra skriver om dig som är negativt, för det är din blogg och du skriver vad du vill och lägger upp precis hur mycket bilder som du känner för. och om de inte tror på dig, låt de hållas. de behöver inte bry sig om ditt liv!

2009-08-17 @ 11:11:46
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Postat av: Sanna

Otroligt dålig stil av den som skrivit den kommentaren! Jag håller med dig, varför skulle du hitta på en sådan sak som att du är gravid, bara för att kunna starta en blogg om det? Det är ju liksom en ganska konstig idé, varför skulle man?! Nej, störd person som lämnade den kommentaren. Säkert är hon (för det är förmodligen inte en grabb, men man vet ju aldrig så okej: hon/han) bara avundsjuk på ditt liv och all den lycka du har. Stå på dig, för du är en stark människa. Det vet jag! <3

2009-08-17 @ 16:40:51
URL: http://essesset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0