Graviditetshormoner på stan?

Hahah mamma och jag hade en toppen dag idag på stan, kände mig som ett barn igen, och mamma hon var verkligen underbar idag, hon bara pratade om vad som var viktigt för mig och när min mamma förklarade saker för mig börjar jag gråta framför allt och alla, även fast hon inte sa några saker som direkt var så känslofulla. Så där står jag och gråter medans folk går förbi mig och glor, trodde väl att jag hade blivit galen ^^ Jag antar väl att hormonerna har arbetet lite hårdare idag, satt och kollade på The Simpsons och när Marge valde att berätta att hon hade saboterat alla de andras bakelser för att gå vidare för att vinna tillbaka sin dotters tilit, då började jag gråta, jag menar vad är det som är så sorligt med det? Hahah hormoner leker med mitt humör ^^


Vad har ni haft för er idag? (=


Hörs senare (:

Kommentarer
Postat av: Marie

Hihi okej:) vad läser du för någonting då?

Haha det där känner man igen;D innan jag blev gravid med sonen så var jag gravid men fick missfall men under den korta graviditeten så grät jag när jag såg björnbröder;D och jag grät som ett litet barn killen blev helt förskräckt när han kom hem han trodde det hänt någonting sen så berätta jag varför då började han skratta åt mig:D

2009-08-13 @ 10:55:32
URL: http://shiningdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0