Good Day :)

Oh vad utvilad jag käner mig, har nog inte sovit såhär bra på ett tag, var inte det minsta trött som jag brukar vara när jag vaknar, men synd att illamåendet förstörde min perfekta stund, man ska inte klaga inte.
Älskling jobbar till 19:00 idag, så det blir väl att umgås med min gamla god vän Tv:n (:
Något tips på vad man kan kolla på?

Jaa ni alla goda människor, vad ska ni göra idag?


Hm, snart är det ju helg också, då ska vi till mina svärföräldrar och äta middag, och då ska de även berätta vad de hade tänkt att överraska oss med, jag undrar vad det verkligen är, känner mig som Nicke Nyfiken ^^

Nej, nu ska jag gå och ta något att äta, riktigt hungrig, undrar om det finns kvar lite paj från igår, hmm får ta och leta upp det.


Kram! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0