God Morgon!

God Morgon alla! Hoppas att ni har haft en bra start på dagen! Vaknade av att telefonen ringde, gick upp och just när jag kom fram till den slutade det att ringa, haha typiskt min tur x)
Märkte att klockan var starx över 10, så tänkte väl att det inte var någon ide att somna om, så jag gick och förberede frukost. När maten var klar satte vi oss ner och åt och nu sitter jag bänkad framför bloggen :)

Vad har ni människor för planer idag då? :)

Själv ska jag och älsk till Liseberg, efter att var hindrar från det sedan måndags, haha.

Nej, nu måste jag gå och tvätta disken, ska försöka iallafall, skriver säkert ett inlägg innan jag åker iväg.

Hejdå så länge! :)

Kommentarer
Postat av: Joakim.

sv: va spännande hurrudu :) hoppas du pojke eller flicka?

2009-08-05 @ 10:51:29
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: mariaelisabeths'

sv. tttack:D

2009-08-05 @ 11:01:15
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0