God Kväll :)

Nu är jag tillbaka igen, kunde inte vara ifrån bloggen så länge :)
Tvingade älsk att gå ner och köpa kladdkaka, blev så sugen på det :) Haha såg honom springa ner, helt gullig är han :)
Vi satt ner i tv-soffan och tittade på 2 och en havl män, haha jag älskar verlkigen den serien! Vad har ni för favorit serie? :)Iallafall, nu sitter jag med en kopp te och äter mackor, haha jag har börjat känna mig som ett matvrak :)
Illamåendet är fortfarande kvar vet inte hur jag ska få bort det, orkar verkligen inte vara  illamående. Någon som vart gravid som har något tips mot illamåendet? :)


Hörs snart igen :)

Kommentarer
Postat av: sanna

sv: har lagt till dig på bloglovin nu :D

2009-08-03 @ 22:15:57
URL: http://sannaberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vilken fin blogg du har =)

Ser oxå att du är nygravid, va mysigt och grattis ;) Du har nåt helt underbart framför dig =)

2009-08-03 @ 22:21:03
URL: http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0