God Dag :)

Tack alla snälla ni som skriver så himla söta komentarer, ni värmer verkligen mitt hjärta! :)

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa, som är väldigt glada att ha mig tillbaka, sitter i mitt gamla rum på min gamla säng och tittar igenom grejer, gamla såklart.
Har ni någonsin tänkt på hur mycket man samlar på sig, är dte inte bara mysigt att senare kan kolla tillbaka och le åt gamla minnen! Just vad jag har gjort, läsa gamla dagböcker och massa :)


Haft en bra dag? =)


Nu ska jag äta, ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, jag älskar att läsa igenom gamla dagböcker! :D Många skratt blir det då, haha!



Sv: Jaa visst är hon söt?! :'D haha, usch nej, jag gillar inte heller fotbollar xP

2009-08-25 @ 19:54:12
URL: http://essesset.blogg.se/
Postat av: Alexander

jag ska också skaffa barn tänkte jag

2009-08-25 @ 19:57:07
URL: http://herrdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0