Förlovningsring och tårar

Det åskar ute, inte kul, och det började just spöregna, ännu tristare. Ätit klart och kokat ihop en kopp te och sitter i ett täcke, riktigt mysigt att göra så när det regnar, tyvärr är inte älsk här så att vi kan mysa tillsammans, känns helt tomt utan honom =( Sitter och tittar på min förlovningsring, och självklart blir jag så glad att jag börjar gråta, typiskt mig och hormoner  :D Om ni har någon lust att se min ring så kan jag nog lägga in en bild, bara ifall ni vill se den! :)



Hörs senare :D

Kommentarer
Postat av: Florence

Ja lägg jätte gärna upp en bild! GRattis btw ;P puss fin blogg

2009-08-13 @ 15:26:17
URL: http://floor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0