Era frågor, mina svar! :)

vad fick dej att börja blogga? :)
- Jo, jag ville få ett minne av min graviditet, och plus så är det väldigt roligt att blogga! :)

Vilka bloggar brukar du läsa? (Stora som småbloggare)
- Oj, många, kenzas,blondinbellas, stinas,sannas, jaa många! :)

Vad är ditt mål med bloggen ?
- Har inte direkt något mål, men skulle gärna vilja hamna bland topp 20 på blogg.se :)

Ska det bli kul att bli mamma? jag är avundsjuk på dig, hade varit roligt att ha en unge, hhe
- Haha! Det ska bli hur kul som helst, jag älskar barn verkligen! :)

hahah sparkar bäbisen mycket på natten? (aa' visste inte vad skulle fråga hoppas det duger :D
- Vilken bra fråga! Tyvärr så känner jag fortfarande inga sparkar, vilket jag längtar till att få göra! :)

har du tänkt & visa vem du är i bloggen snart?
- Nej, jag känner mig inte redo för att göra det ännu :)

hur lång är du?
- Jag är 184 :)

rökte du?
- Nej, gjorde det inte heller innan jag blev gravid :) 

drack du alltså innan du blev gravid?
- Nej, det gjorde jag inte. :)

hur många har du på msn? :)
- På min privata msn så har jag väl omkring 150 :) På min "blogg-msn" har jag ca 15 :)

Vad tror du det blir, pojke eller flicka? :)
- Jag tror det blir en liten kille, men hoppas på en flicka :)

Namn? :)
- Får jag en son kommer han få namnet Benjamin :) Får jag en dotter kommer hon få namnet Melissa eller Isabella :)

vad sa din mamma när hon fick reda på att du var det ?
- Haha! Min mamma blev chockad, och visste inte vad hon skulle säga, men idag är hon väldigt glad :)

om du inte vore gravid , skulle du plugga vidare eller göra annat?
- Plugga vidare ska jag ändå göra efter att jag varit mamma ledig, men såklart skulle jag pluggat vidare om jag inte var gravid :)

vad ska du döpa barnet till ?
- Blir det en pojk får han namnet Benjamin, blir det en flicka får hon namnet

hur mkt är klockan hos dig
- Haha, klockan är nu 20:55 hos mig :)

kommer du behålla bloggen när barnet är fött kmr du lägga bilder på barnet
- Ja, jag kommer behålla min blogg och lägga ut bilder på mitt barn ja :)

Vad gör du på en regnig då ?, det är allt vad jag kom på :/
Ohh, då gillar jag att koka ihop en kopp te, göra en macka, sätta mig framför tv, och mysa med min kille! :)

Jo, jag undrar bara hur fan man tänker när man bestämmer sig för att behålla ett barn när man är i din ålder?
- Jo, man tänker på om man är redo att bära ansvar för ett liv, om man kommer kunna hantera att vara förälder, känner man att man är redo så väljer man att behålla barnet, och jag känner att det är mer än rätt att behålla mitt barn, jag vill ha mitt barn.





Tack för alla frågor! :)

Kommentarer
Postat av: m''

tack! :)

vad skönt, med mig är allt bra!

gjort idag? (:

2009-08-31 @ 21:31:01
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: m''

skola först, sen bara varit hemma och slappat :) hoppas du får en bra vecka,

kram! <3

2009-08-31 @ 21:44:13
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Tim

Heej!!

åå vad skoj att få läsa dina svar på deras frgåor men hlömde av att skriva några själv men får göra de efter hand.



Hoppas du har en toppen dag idag.

kram.

2009-09-01 @ 11:22:22
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: karin boström

Hej! Tänkte att jag ska inget fråga...vill ju läsa efter hand vad som händer, haha....men fick ju reda på mycket nu ändå!

Fina namn du valt..dom gillar jag skarpt!

Ha en jättebra dag nu!!

Kram till dig och din "bebbemage"!!!

2009-09-01 @ 12:06:10
URL: http://KICKIS-JAKT.BLOGSPOT.COM
Postat av: Sanna

Bra svar på sista frågan! :) Synd att jag inte hann komma med några frågor bara, har varit så mycket i helgen och igår va jag knappt hemma.. Men det kommer väl fler tillfällen kanske? :) kram på dig och hoppas allt är bra!

2009-09-01 @ 12:31:15
URL: http://essesset.blogg.se/
Postat av: Naima

Hahha okej det var rligt att läsa egonom alla svar ;) <333

2009-09-01 @ 14:01:20
URL: http://naaimas.blogg.se/
Postat av: Julia & Sofie

jävlar vad lång du är. vad har ni för namnförslag?

2009-09-06 @ 14:06:12
URL: http://soju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0