:)

Nu var älsklingen tvungen att åka till sjukhuset, haha nej allt är okej, det är bara att hans stora syster ska födda sitt första barn och han ville så gärna vara med och stötta henne, men han vill inte lämna mig för vi skulle egentligen gå på Liseberg idag, men det kan vi göra någon annan dag, hans syster är viktigare!

Nu är jag faktiskt lite avensjuk på att hon ska ha sitt barn, jag vill ockå ha mitt barn i famnen! :(
Aja, jag önskar henne all lycka och hoppas att allt går bra nu!

Så nu sitter jag ensam hemma och har tråkigt :( Vet inte vad jag kan göra, och jag mår inte så bra heller, illamående och värk i hela kroppen, och jag vågar inte ta någon värktablett! Rädd att det ska påverka barnet :O

Så vad har ni alla för planer för idag då? :)
Jag har inga planer för älskligen är inte hemma, fy fan vad jag saknar hans närvaro, känns så himla tomt utan honom!
Miin älskling är bara så sjukt underbar! :)<3

Något ni undrar över är ni välkommna att fråga, va inte rädd för att fråga något, finns inga dumma frågor bara dumma svar! :) Så fråga på! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad gör du annars då, går du i gymnasiet?!



Ja, Tess är superkul att prata med, alltid lika galen, haha. =0D

2009-08-04 @ 12:30:20
URL: http://thecharmedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0