:)

Nu har älsklingen somnat, jag blir så himla glad av att se honom sova, så himla fridfull och söt ser han ut.
Han har vart en ängel ända sen har vi fick reda på att vi väntar barn tillsammans.
Bra att det kom upp, ni undrar väl om barnet var planerat, och nej det var det inte.
Jag har alltid viljat ha barn och längtat till den dag jag får reda på att jag är gravid, men jag men jag planerad aldrig att bli gravid just när jag ska börja i andra ring, älsklingen är 22 så det är ingen fara med hans studier, han arbetar inom ekonomin. Själv så studerar jag på samhällsprogramet, och hade efter stundenten planerat att studera vidare till engelska och so lärare, vilket jag fortfarande kommer göra.  Men, eftersom att mitt barns födsel är planerat att inträffa den 5 mars nästa år så kommer jag inte att börja  i tredje ring, utan ta ett år ledigt för att vara med min skatt (L)
Men hur kommer det sig då att jag beslutade att behålla mitt barn?
Jo, allt började med att jag hade räknat fel på min ägglossning, och jag och min fästman hade samlag, utan kondom (jag vet att man alltid ska ha kondom, men eftersom att jag trodde att det var okej och att det inte fanns någon risk, så skippade vi kondomen, GÖR ALDRIG DET!)
Efter att min mens då hade gått över sin tid med 3 dagar började jag bli lite orolig och köpte ett graviditets test, och gissa vad det visade, jo såklart posetivit. Jag blev helt chockad, att jag skrek, och älsklingen kom genast in och frågade vad som hade hänt, jag visade testet och han blev tyst. Knäpptyst. Efter 5 minuter bryter han tystnaden och säger: Jag tycker vi ska behålla barnet. Om du vill såklart
Jag blev stum, trodde inte mina öron eller ögon, han vill ha barnet, och det vill jag såklart med, det var så vi kom fram till att vi vill ha kvar våran skatt<3

Kommentarer
Postat av: e l i n l e i j o n

Okej :) ja det är bara att maila. hoppas det går bra med graviditeten :) kramis

2009-08-03 @ 03:00:20
URL: http://elinlion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0