Angående läkarbesöket!

Ja, läkarbesöket igår gick ju väldigt bra som ni säkert har läst, men jag glömde att tala om en sak för er!
Det är nämligen som så att jag har fått tid för mitt första ultraljud!!! =) Ultraljudet infaller den 25/9, då jag är i 16 eller 17, vet inte riktigt =) Så jag längtar verkligen dit kan man säga, tänk att få se sitt lilla barn i magen, oh! Hihi ^^



Skulle ni vilja att jag lägger ut en bild på mig så att ni kan se hur jag ser ut ifrån sidan åtminstonde? :) Säg till isåfall! ^^



Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det måste kännas jättespännande! :)

2009-08-18 @ 12:23:12
URL: http://essesset.blogg.se/
Postat av: Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

Vad kul! Men varför fick du en sån tidig tid? trodde det var tidigast i 18de veckan som man gjorde ul?

O varför går du ofta till en läkare? Någon speciell anledning? =)



Sorry för massa frågor men bara nyfiken^^

2009-08-20 @ 17:46:40
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0