090820

God Kväll! Jag har inte uppdaterat tidigare för att jag inte alls mått bra idag, ont hela kroppen och bäcknet så att jag var tvungen att gå helt konstigt, haha en klasskamrat till mig sa, på det sättet du går skulle man kunna tro att du är gravid. Haha, om du bara visste ;)

Min dag har vart sådär, mått dåligt verkligen, men jag hoppas ni har hafte n riktigt bra dag! :)


Vad har ni haft för er? =)


Jag kommer snart skriva om hur min kille och jag träffades, och det för att en läsare bad mig, tack för det Marie! :)



Hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, men va sa du då? När klasskompisen sa det alltså, att man skulle kunna tro att du är gravid :P

2009-08-22 @ 02:13:28
URL: http://essesset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0